SPORTSHOWROOM

Filtruoti pagal

  • Rūšiuoti

  • Lytis

  • Prekės ženklas (PUMA)

  • Kolekcija (H-Street)

H-Street

1990-aisiais PUMA sukūrė keletą aukštos klasės sportinių batelių, tarp kurių buvo ir modelis „Harambee“. Šie lengvi bėgimo bateliai su spygliais puikiai pasirodė bėgimo takelyje, todėl 2003 m. prekės ženklas nusprendė juos pritaikyti gatvėms ir taip atsirado PUMA H-Street. Po kelerių sėkmingų metų šie elegantiški sportiniai bateliai išnyko, bet po dviejų dešimtmečių vėl atgijo.

H-Street batelių viršutinė dalis pagaminta iš kvėpuojančio tinklelio su dideliais atviriomis ląstelėmis, todėl bateliai yra nepaprastai lengvi. Minimalistinės odinės detalės akcentuoja pirštus ir kulną, o „Formstrips“ juostelės ant kiekvieno šono ir plonas akių laikiklis užtikrina, kad bateliai išlieka tokie pat lengvi kaip ir jų sportiniai pirmtakai. Raštai eina per tekstilines kilpas, o apatinė kilpa išlenda iš priekio, kad juos tvirtai laikytų vietoje. Kartu su minkšta tekstiline vidine pamušale ir odine liežuvėle tai užtikrina patogų, saugų ir lankstų prigludimą.

PUMA H-Street turi ploną pado dalį su EVA putų sluoksniu, kuris siaurėja, kylant link pirštų. Minkšta formuota vidpadžiai pagerina pėdos komfortą, o guminis padas užtikrina puikų sukibimą su danga dėl iškilusių iškilimų, kurie tęsiasi nuo kulno iki pirštų. Šis sukibimas netgi tęsiasi per pirštus ir priekio šonus, užtikrinant visapusišką paramą ir stabilumą.

Sportiškos, žemos konstrukcijos H-Street yra kupinos tradicinio stiliaus. Jos šlovina PUMA palikimą – labai funkcionalius sportinius siluetus, perimdamos originalios lenktynėms įkvėptos konstrukcijos išvaizdą ir lengvumą bei atnaujinant jas moderniomis medžiagomis, gausesne amortizacija ir šiek tiek pakeista forma. Kitaip tariant, jis išlaiko klasikinę išvaizdą, o išlenkti šoniniai „Formstrips“ suteikia dinamiškumo minimalistiniam batų viršui, „Cat“ logotipai yra subtiliai išsiuvinėti ant pirštų ir kulno apdailos, o prekės ženklo pavadinimas yra ryškiai pavaizduotas ant liežuvio.

Po pasirodymo 2025 m. pradžioje Paryžiaus mados savaitėje, „PUMA H-Street“ buvo iš naujo pristatytas gegužę Seule vykusioje bendruomenės renginyje, kuriame dalyvavo vietos muzikos ir meno scenos kūrėjai bei prekės ženklo partneriai, tokie kaip jaunimo subkultūros prekės ženklas „Cold Archive“ ir vintage kolekcionierius „Inside Tag“, kurie padėjo sukurti įtraukiančią pop-up patirtį. PUMA ambasadorė ir K-Pop superžvaigždė Rosé pasirodė su „Fizzy Green“ spalvų deriniu, kuris garbina 2003 m. OG versiją su žalios citrinos spalvos išore ir žvilgančiais sidabro akcentais, o išraiškinga įspūdingų H-Street dizainų gama buvo pristatyta futuristinėje, lengvosios atletikos įkvėptoje galerijoje. Pietų Korėjos prekės ženklas „Open YY“ bendradarbiavo kuriant išskirtinę versiją su futsalo stiliaus atlenkiama liežuvėle, o gatvės drabužių prekės ženklas „Kith“ sukūrė dvi nepastebimas spalvų versijas, iš kurių viena tradicinę tinklelį keičia lygiu, rafinuotu odos sluoksniu.

Švęsdama savo sportinį palikimą, „PUMA“ į „H-Street“ įliejo autentišką sportinių pasiekimų istoriją, tuo pačiu užtikrindama kasdienį komfortą, lengvą palaikymą ir stilingą modernų išvaizdą.

Reitinguokite PUMA H-Street
(1)

SPORTSHOWROOM naudoja slapukus. Apie mūsų slapukų politiką..

Tęsti

Pasirinkite savo šalį

Europe

Americas

Asia Pacific

Africa

Middle East