SPORTSHOWROOM

Filtruoti pagal

  • Rūšiuoti

  • Lytis

  • Prekės ženklas (PUMA)

  • Kolekcija (King Indoor)

King Indoor

1966 m. PUMA, padedama portugalų legendos Eusebio, pristatė futbolo batelius „King“. Per kelis dešimtmečius jie tapo sporto ikona, kurią dėvėjo tokios futbolo legendos kaip Pelé, Cruyff ir Maradona. 1999 m. PUMA sukūrė „King Indoor“ batelius tiems, kurie žaidžia gatvės futbolą ir futsalą. Tai plokščiapadžiai bateliai, puikiai suderinti komfortą ir sukibimą, o jų klasikinis stilius leido jiems peržengti sporto ribas ir sugrįžti kaip nostalgiški sportiniai bateliai 2020-ųjų viduryje.

„PUMA King Indoor“ batelių viršutinė dalis pagaminta iš aukštos kokybės odos, su tvirtinančiais apvalkalais vidurinėje pėdos dalyje ir kulne, taip pat plačiu akių laikikliu ir šoninėmis „Formstrips“ juostomis. Sulankstoma liežuvė primena futbolo praeitį, bet ją taip pat galima nuimti, kad bateliai atrodytų labiau individualizuoti. Tuo tarpu kruopščiai susiūtos linijos užtikrina maksimalų patvarumą, o minkšta tekstilinė pamušalas patogiai priglunda prie pėdos.

King Indoor turi plokščią pado dalį, pritaikytą asfaltui ir kitoms kietoms paviršiams. Vidurinė pado dalis yra užpildyta patogią EVA putą, o padalinta išorinė pado dalis yra pagaminta iš nepaliekančios žymių gumos. Sūkurinės sukibimo linijos ir žuvies kaulų formos protektoriaus raštas užtikrina puikų sukibimą, o tvirtas kulnas palaiko pėdos vidurį.

„PUMA King Indoor“ bateliai yra padengti energingomis dizaino linijomis, nuo išlenktų siūlių efektų, vingiuojančių per priekį, iki banguotų kontūrų, išdirbtų per vidurinę pado dalį, ir įvairių sukibimo raštų, išgraviruotų į išorinę pado dalį. Ovalo formos iškirptė ant kulno apdailos rėmo puošia gamintojo žinomą „Cat“ logotipą, o kitas logotipas yra ant išorinės pado dalies, o paskutinis – ant retro stiliaus liežuvio, virš kurio šokinėja „PUMA“ užrašas. Šis retro elementas šlovina klasikinę sportinę avalynę ir giliai įsišaknijusią „King“ franšizės tradiciją su akį traukiančiu auksiniu kontūru ir elegantišku logotipu, kuris kartojasi ant šoninės dalies.

Nors originalūs „King Indoor“ bateliai buvo mėgstami Europos futbolo gerbėjų ir jaunimo subkultūrų, 2024 m. išleista nauja versija sulaukė daug platesnio susidomėjimo dėl patrauklių reklamos kampanijų, išskirtinių spalvų ir stilingų bendradarbiavimo projektų. Britų fotografas Ewen Spencer ir stilistė Rhiannon Barry sukūrė pristatymo kampaniją, užfiksuodami unikalią Londono 2000-ųjų pradžios grime scenos madą – laiką ir vietą, kurią Spencer pats išgarsino dokumentuodamas ir kuri buvo svarbi „King Indoor“ istorijai. Kampanija parodo silueto nostalgišką patrauklumą, suteikdama jam sėkmingą sugrįžimą.

2025 m. kovo mėn. „PUMA“ susivienijo su gatvės drabužių prekės ženklu „KidSuper“, kad sukurtų bendrą versiją su unikaliais elementais, pagrįstais įkūrėjo Colm Dillane meniniu stiliumi. Tuo tarpu balandžio mėn. „Royalty Pack“ pagerbia ikoninius „Puma King“ nešiojančius žaidėjus, įtraukdamas didžiųjų futbolo šalių spalvas. Jos pristatymo kampanija šlovina gatvės futbolininkus, kuriems „King Indoor“ buvo iš pradžių sukurti, vaizduodama moteris gatvės futbolininkes, dėvinčias elegantiškus, suede dengtus sportinius batelius. Vėliau tą vasarą olandų prekės ženklas „Lack of Guidance“ bendradarbiavo kuriant elegantišką, matinę juodą versiją, kuri puikiai papildo gerbiamo prekės ženklo nostalgišką, futbolo įkvėptą aprangą.

Dėl stilingos retro estetikos, patikimos senosios mokyklos technologijos ir atnaujintos medžiagų sudėties „PUMA King Indoor“ yra patogūs, bet patrauklūs kasdieniniai sportiniai bateliai, kuriuose atsispindi sporto tradicijos ir futbolo stilius.

Reitinguokite PUMA King Indoor
(1)

SPORTSHOWROOM naudoja slapukus. Apie mūsų slapukų politiką..

Tęsti

Pasirinkite savo šalį

Europe

Americas

Asia Pacific

Africa

Middle East