SPORTSHOWROOM

ASICS

Gel-1130

Klasikinis amortizacijos, stabilumo ir Y2K stiliaus derinys.

ASICS GEL-1130
© ASICS

Klasikiniai bėgimo bateliai

2000-aisiais ASICS buvo žinoma kaip puikios sportinės avalynės gamintoja, skirta tiek profesionalams, tiek mėgėjams. Ypač sėkmingi buvo šio prekės ženklo bėgimo bateliai, kurie išplėtė inovacijų ribas, įdiegus tokias našumą didinančias technologijas kaip Impact Guidance System ir Solyte vidpadžiai. Tai padėjo flagmanui Gel-Kayano ir naujos kartos Gel-Kinsei, be kitų, tapti populiariomis sportinės aprangos prekėmis, o kartu su jomis ASICS sukūrė Gel-1000 seriją. Sukurta siekiant suteikti aukštos kokybės pradinio lygio pasirinkimus visų lygių ir stilių bėgikams, stabilumo batelių serija 2008 m. pasiekė 9-ąją versiją: Gel-1130. Dėl savo palaikančių savybių ir klasikinės Y2K eros estetikos, šis modelis tapo populiarus bėgimo batelis, tačiau nesulaukė didelio susidomėjimo už sporto ribų. Tuo metu ASICS neturėjo didelės įtakos gyvenimo stiliaus rinkoje, tačiau po daugiau nei dešimties metų situacija pasikeitė, o Gel-1130 modelis turėjo tinkamą išvaizdą, kad galėtų padaryti įspūdingą sugrįžimą.

© ASICS

Kintančios tendencijos

Iki 2010-ųjų pabaigos normcore mados tendencija, kurios šalininkai pirmenybę teikė funkcionalumui, o ne stiliui, tapo labai populiari, ir vadinamieji „tėčio batai“ buvo madingi. Stori padas ir kvėpuojantis batviršis buvo labiau vertinami nei anksčiau dešimtmečio pradžioje populiarūs elegantiški modeliai, o ypač paklausūs buvo 90-ųjų ir 2000-ųjų bėgimo batai. Daugelis šio laikotarpio ASICS modelių buvo dėvimi kaip kasdieniniai sportiniai bateliai, o ne dėl jų sportinių savybių, todėl prekės ženklas prisitaikė prie šio stiliaus pokyčio ir perdarė arba iš naujo išleido tradicinius modelius, ypač mėgstamus Gel-Kayano serijos batelius. Konkurentai dažnai bendradarbiaudavo, kad sukurtų susidomėjimą naujais produktais, todėl 2017 m. ASICS kreipėsi į bulgarų mados dizainerį Kiko Kostadinovą, kad jis padėtų populiarinti naujus produktus.

© ASICS

Perspektyvus dizaineris

Kostadinov 2016 m. baigė Centrinį Sent Martino koledžą (Central Saint Martins) – Londono meno universitetą – ir tuo metu jau buvo žinomas šioje srityje dėl savo darbo su amerikiečių mados namais „Stüssy“. Gavęs finansavimą iš Britų mados tarybos, 2017 m. sausio mėn. jis išleido savo pirmąją kruopščiai pagamintų drabužių kolekciją, o iki metų pabaigos buvo paskirtas lietpalčių dizaino kompanijos „Mackintosh 0001“ kūrybos direktoriumi. Kostadinovo dėmesys stilingiems, bet funkciniams drabužiams patraukė „ASICS“ vadovų dėmesį, kurie pakvietė jį tapti pirmuoju bendradarbiaujančiu dizaineriu. Jų debiutinis kūrinys „Gel-Burz 1“ sulaukė didžiulio pasisekimo – minimalistinė estetika ir palaikomosios savybės padarė jį puikiu pasirinkimu tiek stiliaus, tiek komforto požiūriu.

© ASICS

Produktyvus bendradarbiavimas

Po šio pirmojo sėkmės, ASICS bendradarbiavo su Kiko Kostadinovu ir jo augančia komanda, į kurią įėjo žinomi dizaineriai dvyniai ir kolegos iš Central Saint Martins absolventai Laura ir Deanna Fanning. Per ateinančius kelerius metus jie dirbo prie įvairių tradicinių ir originalių siluetų, tokių kaip moterims skirtas Gel-Korika, neįprastas Gel-Sokat, dryžuotas Gel-Delva 1 ir elegantiškas Gel-Burz 2. Partnerystė buvo tokia veiksminga, kad 2020 m. spalio mėn. Kostadinovas tapo nuolatiniu konsultantu ASICS SportStyle padalinio vadovu. Eidamas šias pareigas, jis glaudžiau bendradarbiavo su prekės ženklu, konsultavo jo avalynės dizainerius dėl platesnių kūrybinių pasirinkimų ir kuratorius visą asortimentą.

© ASICS

Tvirtas pagrindas

Pirmasis šios drąsios kūrybinės iniciatyvos rezultatas buvo UB1-S Gel-Kayano 14. Kostadinovo dizaino studija sukūrė tris spalvų variantus, pagrįstus 2008 m. aukščiausios kokybės bėgimo bateliais, kuriuos ASICS išleido kaip bendrą retro kolekciją 2020 m. pabaigoje. Patrauklus UB1-S modelio išvaizda sulaukė didžiulio susidomėjimo, suteikdama jam ir klasikiniam modeliui stiprų startą, kuris galiausiai nutiesė kelią dešimtims naujų „SportStyle“ sportinių batelių. Būtent ant šio tvirto pagrindo 2021 m. buvo sugrąžintas „Gel-1130“ modelis su atnaujintu dizainu, kuris vis dėlto išlaikė originalaus modelio estetiką.

© ASICS

Daugybė funkcinių savybių

Gel-Kayano 14 įtakotas Gel-1130 buvo pagamintas iš modernių medžiagų, tokių kaip zomšinė oda ir sintetinė oda, kurios buvo naudojamos patvariems apdangalams ant kvėpuojančio tinklinio viršaus suformuoti. Apdangalai buvo išdėstyti netaisyklingai, suformuoti išlenkto apdangalo šone, kuris nusidriekė nuo bato galo iki priekio, ir iškreipto kulno apdangalo po juo. Nelygus „Gel“ užrašas puošė pėdos užpakalinę dalį, o lygiai taip pat kreivas „ASICS Gel-1130“ logotipas puošė liežuvį. Pažįstamas „ASICS“ logotipas buvo ant kiekvienos šoninės sienelės, o ovalios formos prekės ženklo simbolis – ant akies laikiklio apačios. Pūkinė putų paminkštinimas vidurinėje pado dalyje užtikrino puikų pėdos palaikymą, o kulno srityje buvo įtaisyta smūgius sugerianti „Gel“ amortizacija. Originali 1130 modelio bateliai buvo sukurti kaip stabilūs bateliai, o tai atsispindėjo 2021 m. versijoje, kurioje buvo panaudota ASICS Trusstic sistema. Ji susidėjo iš tvirto kulno po pėdos skliautu, kuris padėjo dėvėtojui išlaikyti puikų stabilumą ir pusiausvyrą, sumažindamas vidurinės pėdos dalies sukimo jėgą. Išorinėje pado dalyje buvo panaudota patvari guma, kurios paviršius buvo pažymėtas sudėtingais protektoriaus raštais ir giliais lenkimo grioveliais, užtikrinančiais puikų sukibimą ir judėjimo laisvę.

© ASICS

Stilingas remiksas

Visa tai padarė „Gel-1130“ puikiais kasdienio naudojimo batais, kurie taip pat tinka lengviems fiziniams pratimams. Tokios detalės kaip vidpadžiai buvo pagaminti naudojant ekologiškus metodus, kurie sunaudojo mažiau vandens ir sukėlė mažiau anglies dvideginio emisijų, todėl tai taip pat yra tvarus pasirinkimas. Be to, batų retro stilius patiko didelei gerbėjų auditorijai, nes atitiko tuo metu madingą „tėčio batų“ stilių, tačiau tikrasis ASICS Gel-1130 sėkmės garantas buvo Kiko Kostadinovo modelis UB2-S. Įkvėptas „Gel-Trail Attack 7“ modelio, kuris tuo metu jau buvo daugiau nei dešimt metų senumo, „UB2-S“ buvo vadinamas „perdirbtu kasdieniam funkcionalumui“. Jis buvo padengtas tankiai megztu tinkleliu su šoninių sienelių logotipais, apsauginiu pirštu, kulno danga ir akies laikikliu viršuje, o likusi dalis buvo paslėpta po danga, suteikiant bateliams patrauklią išvaizdą. Technologiniu požiūriu jie atitiko bendrą išleidimą, todėl buvo tokie pat patogūs, kaip ir stilingi. Galiausiai, jų liežuvio lopas buvo pratęstas į kilpinę traukimo juostelę – išskirtinę savybę, būdingą daugeliui Kostadinovo dizainų.

© ASICS

Penkios akį traukiančios spalvų kombinacijos

Iš viso buvo išleisti trys vyriški ir du moteriški „Kiko Kostadinov x UB2-S Gel-1130“ modeliai. Iš vyrų modelių vienas buvo dekoruotas sodria bordo spalva, žinoma kaip „Deep Mars“, su grafito pilkos spalvos akcentais, kitas – elegantiška anglies spalva, vadinama „Asphalt“, su ryškiais „Pure Silver“ akcentais ant logotipų ir kulno dalies, o trečiasis – dūminės pilkos spalvos „Metropolis“ viršutine dalimi ir šviesiai mėlynos spalvos „Lichen Rock“ vidurine dalimi. Tuo tarpu moteriškos versijos buvo ryškesnių atspalvių: pirmoji buvo „Wasabi“ ir „Aquatic“ spalvų, derinančių įvairius žalios ir turkio atspalvius su subtiliais rožiniais akcentais, o antroji buvo smėlio spalvos „Lamb Wool“ su „Pure Silver“ akcentais ant apdailos.

© ASICS

Įkvepianti reklaminė kampanija

Kartu su Kostadinovo dizainais ASICS išleido klasikinį Gel-1130 modelį įvairiais elegantiškais spalvų deriniais, kurie buvo pristatyti pristatymo kampanijoje, kurioje dalyvavo dar dvi kūrybinės organizacijos: Tokijo kultūros žurnalas „Sabukaru“ ir Thuan Tran daugiadisciplinė skaitmeninių kūrėjų komanda „Onlunchbreak“. Kampanija parodė, kaip kiekviena grupė pasinaudojo bendrų patirčių vienijančiu poveikiu, kad užmegztų ryšį su žmonėmis ir plėstų savo bendruomenes, o tai atspindėjo „Gel-1130“ etosą. Kiekvienai organizacijai buvo sukurtas trumpas filmas, kuriame „Onlunchbreak“ buvo pavaizduota juokinga klasės scena, o „Sabukaru“ rašytojai, vilkėdami „White & Electric Red“ spalvų modelius, vaikščiojo po triukšmingą Tokijo miestą ir atskleidė jo gyventojų intymias istorijas. Šie įkvepiantys vaizdo įrašai pabrėžė bendruomenės galią ir tai, kaip žmonės gali susiburti bendrų pomėgių, pavyzdžiui, mados, pagrindu, o ASICS apibūdino sportinius batelius kaip „ilgalaikę klasika“, kuri „suburia žmones ir pakelia bendraminčių bei bendruomenių nuotaiką“. Galiausiai, tai buvo teigiamas pranešimas, kuris pritraukė daug gerbėjų prie ASICS Gel-1130, kai jie pirmą kartą pasirodė rinkoje.

© ASICS

Patrauklios partnerystės

Dėl išradingos pristatymo kampanijos ir charizmatiško „Kiko Kostadinov Studio“ dizaino naujovių, netrukus kiti mados prekių ženklai susidomėjo „Gel-1130“. 2022 m. pavasarį „ASICS“ bendradarbiavo su įvairiapusiška kūrybine kompanija ir nuolatiniais partneriais „HAL Studios“, kad sukurtų pirmąjį iš kelių spalvų variantų su rustikaliomis spalvomis ir tekstūromis, įkvėptomis gamtos. Vasaros pabaigoje buvo sukurta ryški versija su moterų aktyvios veiklos drabužių prekės ženklu P.E Nation ir elegantiška versija, sukurta moterų sportinių batelių parduotuvės NAKED Copenhagen. Pastarasis modelis pasižymėjo balta ir šalavijų žalia išore, pagaminta iš perdirbtų ir veganams tinkamų medžiagų, kad būtų sukurtas tvarus, etiškas batas, atspindintis idėją „gyventi pakilios nuotaikos su ASICS“. Kiko Kostadinov taip pat grįžo su nauju 1130 modelio, žinomo kaip UB4-S, variantu, šį kartą uždėdamas tinklinį apvalkalą ant šoninių sienelių logotipų, pridėdamas dinamišką priekio dangą ir suteikdamas apdailai glotnų, blizgų paviršių. Buvo išleisti trys šio futuristinio išvaizdos sportinio batelio spalvų variantai: du – tamsiai rudos spalvos su sodriais violetiniais ir geltonais akcentais, o trečiasis – padengtas balta tinklele su žydros spalvos atspalviu apačioje ir sidabriniais akcentais viršuje.

© ASICS

Populiarus mados aksesuaras

Kartu su šiais išskirtiniais bendradarbiavimo sportiniais bateliais, ASICS išleido stilingų bendrų spalvų asortimentą, ir iki 2023 m. Gel-1130 buvo galima pamatyti ant mados mėgėjų kojų nuo Londono iki Niujorko. Metų pradžioje danų prabangos drabužių prekės ženklas Cecilie Bahnsen pristatė šiuos batelius Paryžiaus podiumo kolekcijoje FW23, suteikdamas jiems aukštosios mados patrauklumą. Šis modelis sulaukė dar didesnio pripažinimo socialinėje žiniasklaidoje, kur ypač patiko bendradarbiavimas su NAKED Copenhagen. Tada rudenį amerikiečių modelis Kaia Gerber buvo nufotografuota dėvinti elegantišką baltos spalvos modelį Los Andžele, parodydama, kad ASICS Gel-1130 pradėjo populiarėti tarp įžymybių. Per šį laikotarpį buvo išleisti dar daugiau bendradarbiavimo projektų, įskaitant „Kith“ „Vintage Tech Pack“, į kurį taip pat buvo įtraukti „Gel-Kayano 14 “. Meniška Los Andželo drabužių prekės ženklo „Gallery Dept.“ kompanija sukūrė išskirtinį dizainą su rankomis šablonais nupieštais detalėmis, o Japonijos gatvės drabužių parduotuvė „atmos“ susivienijo su Pietų Korėjos mados prekės ženklu „OJOS“, kad sukurtų galingai eterinį sportinį batelį.

© ASICS

Unikalūs bendradarbiavimai

ASICS Gel-1130 populiarumas 2024 m. tik augo, todėl prekės ženklas išleido naują NS variantą. NS bateliai, pagaminti iš tvirto ripstop audinio ir sustiprinti be siūlių elementais vietoj tinklelio, buvo tvirtesni ir turėjo kosminį išvaizdą dėl lygaus išorinio paviršiaus ir ryškių spalvų blokų. Tuo tarpu „Kith“ grįžo su dar vienu bendradarbiavimu, šį kartą įtraukdama „Marvel“ ir sukūrė spalvų derinį, įkvėptą garsaus „X-Men“ personažo Magneto, švęsdama „Marvel Comics“ 85-metį. „ASICS“ taip pat pagerbė miestą, kuriame yra įsikūrusi kompanijos būstinė, sukūrusi du spalvų derinius „Vissel Kobe“ futbolo komandai, atkartojančius jų namų ir išvykos aprangos spalvas. Tačiau bene unikaliausias iš visų „Gel-1130“ bendradarbiavimo projektų buvo kanadiečių prekės ženklo „BENTGABLENITS“ darbas. Žinomas dėl vienetinių mados dirbinių, pagamintų perdirbant senas medžiagas, „BGN“ pasinaudojo savo didžiuliu archyvu, kuriame saugojo senovinius „Cracker Jack“ niekučius, kurie XX a. buvo įdedami į amerikietiškų užkandžių pakuotes, ir sukūrė specialias „Gel-1130“ versijas. Vadinamosios „Toy Surprises“ buvo pakabintos ant grandinėlės ar virvelės aplink kiekvienos iš 200 pagamintų porų apykaklę, todėl kiekvienas batelis tapo unikalus. Tie, kuriuose buvo retiausios ir labiausiai kolekcionuojamos smulkmenos, buvo pateikti specialioje dėžutėje, rankų darbo pagamintoje Milane įsikūrusioje rekvizitų gamybos studijoje „Edith Di Monda“, taip dar labiau sustiprinant „A Prize In Every Box“ kolekcijos autentiškumą ir stiprią retro atmosferą.

© ASICS

Ikoninis siluetas

ASICS Gel-1130 pradžioje buvo pradinio lygio bėgimo bateliai, tačiau praėjus daugiau nei dešimčiai metų nuo jų pirmojo išleidimo, Kiko Kostaidino įkvėptas sugrįžimas padarė juos vienais iš labiausiai geidžiamų to meto gyvenimo stiliaus sportinių batelių. 2021 m. perleidžiant šiuos batelius, jie buvo vadinami „klasika“, „sąlyčio tašku tarp nesenstančio dizaino, komandos vienybės idėjos ir pasakojimo per bendras patirtis“. Tai atskleidžia ASICS siekį sukurti ikoninį siluetą, kuris suvienytų bendruomenes, ir būtent tuo daugelis laiko Gel-1130. Nuo tada jo patrauklus retrofutūristinis stilius, universalus funkcionalumas ir galingas dizaino pasakojimas padarė jį nepaprastai populiarų visame pasaulyje.

Read more

SPORTSHOWROOM naudoja slapukus. Apie mūsų slapukų politiką..

Tęsti

Pasirinkite savo šalį

Europe

Americas

Asia Pacific

Africa

Middle East