SPORTSHOWROOM

ASICS

Gel-NYC

Šiuolaikinio gyvenimo būdo siluetas, atspindintis daugiau nei tris dešimtmečius trunkančią „Gel“ technologijos istoriją.

ASICS GEL-NYC
© ASICS

Paveldo šventė

Kai 1986 m. ASICS įdiegė Gel amortizavimo technologiją į savo bėgimo batelius, tai visiškai pakeitė prekės ženklo likimą ir padėjo jo sportinei avalynei konkuruoti su pažangiausiomis pramonės konkurentų naujovėmis. Nuo tada Gel technologija buvo naudojama dešimtyse modelių, o nuolatiniai atnaujinimai pagerino jos savybes iki tokio lygio, kad dabar ji yra viena iš labiausiai gerbiamų šiuolaikinių amortizavimo medžiagų. 2023 m. ASICS nusprendė paminėti šį paveldą visiškai nauju modeliu, pavadintu Gel-NYC. Jo dizainas buvo sukurtas remiantis populiariomis Gel amortizacijos batų modeliais iš archyvų ir įkvėptas Niujorko – energingo miesto, kurio vardu jis buvo pavadintas.

© ASICS

Awake NY

ASICS Gel-NYC buvo paskelbtas 2022 m. pabaigoje, tačiau ne tik japonų kompanija atskleidė būsimą naujieną – informaciją paskelbė ir drabužių prekės ženklas Awake NY. 2012 m. įkurtą Niujorke įsikūrusią mados kompaniją įkūrė dizaineris Angelo Baque, kuris per dešimt metų dirbdamas gatvės drabužių prekės ženklo Supreme kompanijoje užsitarnavo labai kūrybingos asmenybės reputaciją. Po sėkmingo darbo prekės ženklo direktoriumi jis išėjo siekti savo tikslų, vienas iš kurių buvo Awake NY. Baque tikėjosi savo kūryba užfiksuoti Niujorko, miesto, kuriame jis gimė ir užaugo, esmę ir pristatyti ją pasauliui. Pirmus kelerius metus jis išlaikė nedidelę įmonę, siūlančią ribotą kiekį stilingų drabužių, bet 2017 m. prekės ženklas pradėjo augti ir per kelerius metus Baque atidarė pop-up parduotuves tokiose vietose kaip Niujorko Dover Street Market.

© ASICS

Tvirtas pagrindas

Po dvejų metų, 2019 m., „Awake NY“ ir „ASICS“ pirmą kartą užmezgė partnerystę ir kartu dirbo prie „Gel-Kayano 5 360“ modelio, kuris tapo labai populiarus. Tai atvėrė kelią keliems kitiems bendriems sportinių batelių modeliams, kuriuose buvo naudojama prekės ženklo elastinga „Gel“ amortizacija. Iki 2022 m. jie tapo galinga komanda, ir atėjo laikas žengti kitą kūrybinį žingsnį: kartu sukurti naują modelį. ASICS tai reiškė laikytis principo „sveikas protas sveike kūne“, iš kurio kilęs prekės ženklo pavadinimas, ir pagerbti „Gel“ amortizacijos bėgimo batelių paveldą. Tuo tarpu Baque norėjo sukurti modelį, kuris pagerbtų Niujorką ir atspindėtų pagrindinę „Awake NY“ filosofiją, būdamas universalus ir patrauklus įvairių sluoksnių žmonėms. Grįžęs prie to, ką jis vadino „ASICS pradžios esme 2019 m.“, Baque įsivaizdavo, kokių batelių norėtų vaikai, augantys miestuose, pavyzdžiui, Kvinse ar Paryžiaus priemiestyje. Tai lėmė sportinių batelių, kuriuos galima dėvėti „kasdien“ ir kurie atrodo gerai „su kostiumu ir sportiniu kostiumu“, sukūrimą. Todėl jie turėjo būti aukščiausios kokybės, bet ne per brangūs. Norint tai pasiekti, reikėjo profesionalių meistrų, bet Baque pasitikėjo „ASICS“, kurie, jo nuomone, gamina „geriausius bėgimo batelius“. Jo galutinė sąlyga buvo, kad „batelių pavadinime būtų paminėtas Niujorkas“, todėl buvo pasirinktas pavadinimas „Gel-NYC“, kuris apibūdina du pagrindinius šio modelio įkvėpimo šaltinius. Turėdamos šiuos pagrindinius elementus, abi prekės ženklai ėmėsi kurti batelius, kurie pasakotų gatvės mados istoriją ir jos ryšį su kūrybiškumu, Niujorku ir platesne kultūra.

© ASICS

Y2K stilius

Norėdami pagerbti ASICS ir jos Gel pagrindu sukurtų bėgimo batelių paveldą, Baque ir jo komanda pasinėrė į japonų prekės ženklo archyvus, kad pažiūrėtų, ką galėtų rasti. Jie atrado techninius ir estetinius elementus, kurie geriausiai atspindėtų Gel seriją, ir sujungė juos Gel-NYC, kad užtikrintų jo funkcionalumą ir stilių. Dvi 2000-ųjų pradžios bėgimo batelės buvo pagrindinis įkvėpimo šaltinis batelių viršui, o Gel-Nimbus 3 buvo pagrindinis įkvėpimo šaltinis, o Gel-MC Plus V suteikė idėjų smulkesnėms detalėms. Tai lėmė daugiasluoksnį batų viršų su labai kvėpuojančiu atvirų ląstelių tinkleliu kaip pagrindu ir įvairiais išlenktais paneliais viršuje. Pagaminti iš aukščiausios kokybės medžiagų, tokių kaip sintetinė oda ir zomšinė oda, šie užklotai atspindėjo „Gel-NYC“ batelių įtaką Y2K erai, suteikdami jiems patrauklų retro stilių. Tuo tarpu ASICS firminiai bangų logotipai puošia batelių šonus, o „Gel“ užrašas įaustas į batelių galą, dar vienas išsiuvinėtas emblema puošia liežuvėlį, o 3D ASICS užrašas puošia šoninę kulno dalį, užbaigdamas elegantišką batelių dizainą.

© ASICS

Pažangiausia pado dalis

Padas buvo kupinas technologinių naujovių, įskaitant elementus, paimtus iš 2014 m. „Gel-Cumulus 16“ modelio, kuris buvo žinomas dėl savo patogios amortizacijos. Jis turėjo „FluidRide“ vidpadį, kuriame buvo sujungta lengva, smūgius sugerianti „Solyte“ medžiaga su patvaria, greitai reaguojančia „SpEVA“ puta, kad būtų užtikrintas neįtikėtinas palaikymas. Tai buvo sustiprinta matomais „Gel“ įdėklas priekiniame bato dalyje ir kulne, kurie suteikė papildomą atšokimo jausmą ir kartu sukūrė akį traukiantį vizualinį efektą. Kalbant apie sukibimą, padalinta guminė padas buvo ir lipni, ir lanksti, o jos centre buvo „Guidance Line“ linija. Šis vertikalus lankstus griovelis, einantis nuo kulno iki pirštų, padėjo pėdai judėti natūraliau, lenkdamasis taip, kad skatintų tinkamą priekio lenkimą ir amortizuotų kiekvieno žingsnio apkrovą, taip pagerindamas prigludimą, padidindamas komfortą ir sumažindamas pėdų skausmą. Po vidurine pėdos dalimi lankstus, sukimo jėgą mažinantis blauzdos kaulas užtikrino geresnį stabilumą ir kontrolę, todėl „Gel-NYC“ tapo puikiais universalūs sportiniais bateliais.

© ASICS

Dvi ryškios spalvų kombinacijos, įkvėptos Niujorko miesto

Įspūdingas nostalgiško išvaizdos ir modernių technologijų derinys – bendras ASICS Gel-NYC dizainas atspindėjo geriausias senosios ir naujosios kartos savybes. Tai leido Baque pasisemti įkvėpimo iš dinamiškos Niujorko dvasios ir pritaikyti jį siluetui, kad sukurtų du galingus debiutinius spalvų derinius, šlovinančius jo gimtąjį miestą. Ankstesnių bendradarbiavimų metu ASICS ir Awake NY užsitarnavo drąsių ir ryškių spalvų pasirinkimų reputaciją, ir šie bateliai nebuvo išimtis. Įkvėptas gyvos miesto muzikos scenos, Baque sukūrė dvi išskirtines Gel-NYC sportinių batelių poras, kiekviena su unikalia istorija. Pirmoji pora turėjo „Pure Silver“ pagrindinį sluoksnį, odinius apdailos elementus sodriai violetinės spalvos, žinomos kaip „Gothic Grape“, ir auksinius akcentus ant šoninių logotipų ir vidurinės pado dalies. Šis galingas spalvų derinys buvo nuoroda į amerikiečių reperį Raekwon ir jo 1995 m. solo albumą „Only Built 4 Cuban Linx...“. Raekwon, vienas iš monumentalios hiphopo grupės „Wu-Tang Clan“ įkūrėjų, po kelerių metų grupėje nusprendė pradėti solinę karjerą, o šis 1995 m. albumas buvo jo pirmasis individualus darbas. Jis sulaukė plačios kritikos ir hiphopo gerbėjų pripažinimo, kurie jį laiko vienu iš geriausių albumų visų laikų. Savo „Gel-NYC“ dizainui Baque panaudojo spalvas iš originalaus „Only Built 4 Cuban Linx…“ kasetės leidimo, kurio dėklas ir kasetė buvo violetinės spalvos. Kitas amerikiečių reperis, CamRon, pateikė Baque idėją antrajam spalvų deriniui: „Gel-NYC Teal Pink“. Šis modelis turėjo tą patį „Pure Silver“ pagrindą, su odiniais intarpais ryškiai turkio spalvos, vadinamos „Green Blue State“, ir pastelinių rožinių akcentų. Pastaroji spalva buvo tiesioginė nuoroda į Manhatano menininko meilę rožiniams drabužiams, ypač į jo garsųjį kailinį, kurį jis vilkėjo Niujorko mados šou 2000-ųjų pradžioje. Pats būdamas aistringas mados sekėjas ir kartais dizaineris, Cam'Ron taip pat pareiškė savo simpatiją turkio spalvos drabužiams, todėl ši spalva buvo pridėta prie antrojo Baque Gel-NYC dizaino.

© ASICS

Sėkmingas išleidimas

ASICS Gel-NYC x Awake NY bendradarbiavimo sportiniai bateliai buvo pristatyti pasauliui 2023 m. sausio mėn., kai jie pasirodė ant podiumo per Paryžiaus mados savaitę. Dar neturėdamas pagrindinės parduotuvės (ji buvo atidaryta Niujorko Žemutiniame Ist Side vėliau tais pačiais metais), Baque siūlė batelius keliose pop-up parduotuvėse, viena iš kurių buvo Prancūzijos sostinės Rue des Francs-Bourgeois gatvėje, žinomoje dėl savo aukštos klasės mados parduotuvių. „Gel-NYC“ bateliai iš karto sulaukė didžiulio pasisekimo, o 2023 ir 2024 m. buvo išleista daugybė įvairių spalvų variantų. Be to, „Awake NY“ įspūdingi dizainai įkvėpė kitas kūrybines kompanijas sukurti savo bendradarbiavimo versijas naujo silueto batelių, todėl atsirado daugybė ekscentriškų sportinių batelių.

© ASICS

Naujos partnerystės

Šie bendradarbiavimai prasidėjo anksti „Gel-NYC“ gyvavimo ciklo metu, o pirmosios partnerystės buvo užmegztos vos kelis mėnesius po „Awake NY“ sportinių batelių pasirodymo. Galbūt tinkamai, pirmosios dvi partnerystės buvo užmegztos su Bostono drabužių mažmenininku „Bodega“ ir Japonijos prabangių rankšluosčių gamintoju „Fujitaka“. Bodega“ bateliai buvo pavadinti „After Hours“, nes jie garbino miestus, iš kurių kilę abu prekių ženklai. Jų platus tinklelis priminė miesto tvoras, o jų apdailos dizainas atspindėjo sudėtingus miesto infrastruktūros ryšius, o pilkos ir rudos spalvų paletė priminė išblukusį asfaltą ir betonines sienas, o ryškūs akcentai imitavo neonines parduotuvių vitrinų šviesas po sutemų. Priešingai, „Fujitaka“ dizainas pasižymėjo santūresne spalvų gama – elegantiška tamsiai mėlyna ir kitos sodrios mėlynos spalvos, prabangūs rankšluosčių tipo audiniai ir dinamiški siuvimo efektai suteikė jam išskirtinį išvaizdą.

© ASICS

Atnaujinimai ir variacijos

2024 m. ASICS išplėtė Gel-NYC kolekciją Utility variacija – tvirtesniu variantu, kurio patvarumas ir atsparumas vandeniui puikiai tinka lauko nuotykiams. Kitas modelis, pavadintas Gel-NYC 2055, buvo įkvėptas prekės ženklo GT-2050 ir GT-2060 bėgimo batelių, perdirbant kulno, raištelių ir šoninių sienelių logotipų aspektus, kad būtų sukurtas patrauklus išskirtinis išvaizda. Be to, NYC ir toliau buvo populiarus pasirinkimas bendradarbiaujantiems partneriams. ASICS sujungė jėgas su kitomis Japonijos kompanijomis, tokiomis kaip Needles, kuri sukūrė slaptingus juodus ir violetinės spalvos sportinius batelius, sportiškos gatvės mados prekės ženklas ballaholic, kurio elegantiškas spalvų derinys buvo padengtas sodriai žaliais suede, jogos mados prekės ženklas emmi, su stilingais moterims skirtais ekskliuzyviniais produktais, ir gatvės mados boutique atmos, kurio Blue Topaz spalvų derinys buvo sukurtas kartu su moterų drabužių prekės ženklu Lagua Gem. Toliau, amerikiečių gyvenimo stiliaus prekės ženklas „PLEASURES“ sukūrė gamtos įkvėptą spalvų derinį, pavadintą „World of Pleasures“, o Niujorke įsikūrusi gatvės drabužių kompanija „Hidden NY“ sukūrė elegantiškus baltos ir žalios spalvos sportinius batelius, akcentuotus pikselių efektais, primenančiais jų internetinę kilmę. Europos prekių ženklai, tokie kaip „Sneakmart“, taip pat sukūrė unikalias versijas, o Berlyne įsikūrusi grožio influencerė, modelis, makiažo meistrė ir „Schwarzkopf“ prekių ženklo ambasadorė Kicki Yang Zhang sukūrė dvi labai skirtingas versijas: vieną juodą su nuostabiais sidabriniais akcentais, kitą – grakštų baltos ir rožinės spalvų derinį. Šanchajuje gimusi mados asmenybė pati pristatė batelius įsimintinoje reklaminėje kampanijoje, kurioje ji konsultavosi su profesionaliu kaskadininku, kuris ją mokė, kaip tinkamai kristi ant nugaros šokant ant batuto ir išlaikyti pusiausvyrą ant virvių, kad būtų galima padaryti reikiamus kadrus, kurie atitiktų batelių išleidimą. Už mados pasaulio ribų populiarios japonų anime serijos „Bleach“ ir „Naruto“ gavo savo dizainus, kiekvienas su charakteringais detalėmis, primenančiomis atitinkamų serialų personažus, todėl jie tapo labai geidžiami tarp aistringų gerbėjų.

© ASICS

Galinga istorija

Kurdama „Gel-NYC“, „ASICS“ padarė tai, ko šis prekės ženklas dar niekada nebuvo daręs: bendradarbiavo su kita kompanija, kad sukurtų visiškai naujus batelius. Nors jų estetika buvo kilusi iš ankstesnių modelių serijos, „Gel-NYC“ turi savo unikalų išvaizdą, kuris, kaip pats Baque sakė, sujungia „šiek tiek naujos technologijos su šiek tiek senesnio dizaino“. Rezultatas – patogūs sportiniai bateliai, kurie išreiškia modernią stilių, bet atrodo tarsi būtų buvę naudojami jau daugelį metų. Kaip ASICS klestinčios partnerystės su Awake NY produktas, jie atspindi drąsų Niujorko stilių, neprarandant senosios mokyklos sportinių batelių sportiškumo, tuo pačiu pasakodami įspūdingą istoriją apie gatvės drabužių kultūrą ir prekės ženklo paveldą.

Read more

SPORTSHOWROOM naudoja slapukus. Apie mūsų slapukų politiką..

Tęsti

Pasirinkite savo šalį

Europe

Americas

Asia Pacific

Africa

Middle East