Yeezy 350
75 straipsniusBatai, kurie įtvirtino „Yeezy“ vietą sportinių batelių kultūroje.
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "Bone"
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "Slate"
- Yeezy
- Boost 350 V2 Reflective
- "Beluga"
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "Zebra"
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "Black & Red"
- Yeezy
- Boost 350 V2 Reflective
- "Static"
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "Cream White"
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "Oreo"
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "Beluga 2.0"
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "Onyx"
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "Dazzling Blue"
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "Light"
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "Carbon"
- Yeezy
- Boost 350 V2 Reflective
- "Cinder"
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "Earth"
- Yeezy
- Boost 350 V2 Reflective
- "Yecheil"
- Yeezy
- Boost 350 V2 Reflective
- "Cloud White"
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "Sesame"
- Yeezy
- Boost 350
- "Butter"
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "True Form"
- Yeezy
- Boost 350 V2 GID
- "Glow"
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "Static"
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "Core Black & Red"
- Yeezy
- Boost 350
- "Pirate Black"
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "Beluga"
- Yeezy
- Boost 350
- "Jade Ash"
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "Ash Pearl"
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "Ash Blue"
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "Mono Ice"
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "Israfil"
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "Zyon"
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "Cinder"
- Yeezy
- Boost 350 V2 Reflective
- "Yeshaya"
- Yeezy
- Boost 350 V2 Reflective
- "Yeezreel"
- Yeezy
- Boost 350 V2 Reflective
- "Citrin"
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "Yecheil"
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "Cloud White"
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "Synth"
- Yeezy
- Boost 350 V2 Reflective
- "Lundmark"
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "Antlia"
- Yeezy
- Boost 350 V2 Reflective
- "Static Black"
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "Black"
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "Clay"
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "Semi Frozen Yellow"
- Yeezy
- Boost 350
- "Turtle Dove"
- Yeezy
- Boost 350
- "Oxford Tan"
- Yeezy
- Boost 350
- "Pirate Black"
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "MX Rock"
350
„Yeezy 350“ pirmą kartą buvo pristatytas 2015 m. „Yeezy“ atidarymo šou Niujorko mados savaitėje, kuris vyko Valentino dieną. Šis dizainas iš karto sukėlė susidomėjimą Niujorko mados scenoje. Paroda taip pat buvo susieta su NBA All-Star žaidimais, todėl žmonės pradėjo kalbėti apie 350 modelį ir galiausiai susidomėjimas šiais batais tapo didesnis nei bet kuriuo ankstesniu mados leidiniu. Taip gimė Yeezy era.
„350“ modelis buvo oficialiai išleistas tų pačių metų birželį juodos ir pilkos „Turtledove“ spalvų deriniu, o dizaino konsultacijas teikė Virgil Abloh, gatvės drabužių prekės ženklo „Off-White“ įkūrėjas, ir Demna Gvasalia, „Balenciaga“ kūrybos direktorius. Minimalistinis dizainas pasižymi „Primeknit“ viršumi su to paties medžiagos ir spalvos batų raišteliais. Apatinė „Boost“ padas sklandžiai susilieja su batu, sukurdama iliuziją, kad tai yra vienas vientisas elementas. Vienintelis tikslas buvo sukurti batą, kuris apibūdintų savo laikmetį, kažką su unikaliu dizainu.
2015 m. pabaigoje „Boost 350“ sėkmė pasiekė viršūnę 29-ojoje „Footwear News“ rengiamoje metinėje apdovanojimų ceremonijoje, kurioje jie laimėjo „Metų batų“ apdovanojimą. Ribotas jų išleidimas sukėlė didelį susidomėjimą ir norą juos įsigyti, padidindamas jų perpardavimo vertę ir paverčiant batus labai vertingu ir išskirtiniu daiktu.
Kai Ye mokėsi kurti batus kartu su Virgil Abloh ir Giuseppe Zanotti, jis sau iškėlė ambicingą tikslą sukurti savo versiją itin populiarių „Nike Roshe“ batų. Jis net pareiškė, kad nori pakeisti „Roshe“. Tai užtikrino, kad „Yeezy 350“ turėjo aiškų koncepcinį pagrindą kaip patogūs, stilingi gyvenimo būdo batai. Tačiau tik išleidus V2 modelį Kanye priartėjo prie tikslo padaryti 350 modelį plačiai prieinamais sportiniais batais.
V2 modelis turėjo labiau tekstūruotą, elastingą viršutinę dalį, primenančią kojinę, kuri suteikė Ye dar daugiau kūrybinės laisvės išreikšti savo idėjas. Pirmiausia, jis į batų šoną įsiuvo tekstą „SPLY-350“, kuris yra akronimas „Saint Pablo Loves You“ (Šventasis Pablo tave myli). Jis taip pat pridėjo keletą naujų stiliaus elementų, pavyzdžiui, ploną, dantytą juostelę vienoje pusėje, pagamintą iš sintetinės monofilamento medžiagos, kad bateliai būtų labiau kvėpuojantys, ir padidintą vidurinę pado dalį, kuri dabar buvo permatoma. Originali „Beluga“ spalvų gama taip pat suteikė bateliams ryškių spalvų, o oranžiniai akcentai susiliejo su vyraujančia neutraliąja metaline spalva, sukurdami klasikinį sportinių batelių modelį. Nuo tada „V2“ tapo labiausiai atpažįstamu „Yeezy“ modeliu dėl didelio spalvų ir versijų skaičiaus. Vienas iš labiausiai išsiskiriančių šių dizainų buvo 2018 m. „Triple White“ spalvų gama, kurios buvo išleista daugiau nei milijonas porų ir padidino batelių populiarumą tarp daug platesnės žmonių grupės.
„Yeezy Boost 350“ buvo bateliai, kurie padarė Kanye Westą mados dizaineriu. Jis perrašė žvaigždžių bendradarbiavimo taisykles ir tapo gerbiamu kūrėju. „Yeezy 350“ pasiekė kažką ypatingo: gerbėjai nekantriai laukia kiekvienos naujos spalvos išleidimo, o susidomėjimas dizainu tebėra toks pat didelis kaip ir anksčiau. Iki šiol neslūgstantis susidomėjimas patvirtina, kad „350“ yra vieni iš svarbiausių sportinių batelių visų laikų.