SPORTSHOWROOM

ASICS

Gel-Kayano 14

Beveik nepastebėti retro bėgimo bateliai, tapę šiuolaikinės mados ikona.

ASICS Gel-Kayano 14
© ASICS

Gerbiamas serijos modelis

ASICS Gel-Kayano yra viena iš labiausiai gerbiamų ir ilgiausiai gyvuojančių sportinės avalynės serijų, kurios istorija siekia 1993 metus. Kiekviena serija buvo aprūpinta pažangiausia Gel amortizacija, buvo patogi ir teikė gerą atramą, o dizaineriai visada teikė pirmenybę funkcionalumui, o ne išvaizdai. Taigi, nors jos dažnai buvo populiarios tarp bėgikų bendruomenės, retai buvo laikomos madingomis. Tačiau 2020 m. tendencijos pasikeitė, ir retro estetika, būdinga šio prekės ženklo Gel amortizacijos bėgimo bateliams iš 1990-ųjų ir 2000-ųjų, staiga tapo stiliaus viršūne. Todėl ASICS grąžino keletą tradicinių modelių, tačiau didžiausią įtaką padarė ikoninis Gel-Kayano 14.

© ASICS

Neaiški ateitis

Kai ASICS 2008 m. išleido „Gel-Kayano 14“, šis modelis jau buvo gerai įsitvirtinęs, o kiekvienas naujas modelis buvo sutiktas su susidomėjimu ir lūkesčiais tiek Japonijos, tiek užsienio bėgikų, pavyzdžiui, JAV, kur nuo 1970-ųjų bėgimas laisvalaikiu tapo vis populiaresnis. Tačiau, nepaisant puikios reputacijos, serija įžengė į neaiškią erą, nes jos legendinis įkūrėjas ir vardas, Toshikazu Kayano, nebebuvo dizaino komandos narys. Šis vizionierius dizaineris, kuris liko kompanijoje ir galiausiai tapo ASICS archyvų kuratoriumi, buvo labai svarbus originalaus „Gel-Kayano Trainer“ modelio sėkmei ir prižiūrėjo serijos technologinę evoliuciją vėlesniais metais, sukūrė pirmuosius trylika modelių ir padarė juos gerbiamais modeliais bėgimo pasaulyje. Be jo vadovavimo buvo neaišku, ar šie aukšti standartai galės būti išlaikyti.

© ASICS

Dizaino principų palikimas

Tikėdamasi stipriai pradėti šią naują erą, ASICS kreipėsi į jauną dizainerį Hidenori Yamashita. Jis jau buvo dirbęs su šio prekės ženklo „Gel“ amortizuojamais sportiniais batais, buvo susipažinęs su „Kayano“ linija ir galėjo naudoti Toshikazu tvirtus dizaino principus kaip gaires savo darbe. Serijai tobulėjant, Toshikazu laikėsi japonų filosofijos „kaizen“, kuri orientuota į laipsnišką, bet nuolatinį tobulinimą, siekiant sukurti geriausius tuo metu įmanomus batelius. Toshikazu kiekvieną kartą atnaujinant modelius naudojo naujausias ASICS technologijas, suteikdamas Yamashita puikią platformą, ant kurios jis galėjo kurti savo „Gel-Kayano 14“. Jis taip pat paliko stiprų praktikos palikimą savo jaunesniam kolegai, įskaitant idėją, kad kiekvienas batelis turi turėti tvirtą dizaino istoriją, ir naudojant mokslines bei klientų įžvalgas, taip pat rinkos tendencijas, kad būtų galima sužinoti, kaip geriausiai patenkinti savo auditorijos norus ir poreikius. Galiausiai, ir galbūt svarbiausia, Toshikazu perdavė savo žaismingą dvasią, kuri kiekvieną dizainą pripildė tokia aistra ir džiaugsmu, kad galėjo užkariauti bet kurio sportininko širdį.

© ASICS

Įkvėpimo paieškos

Vadovaudamasis šiais idealais, Yamashita pradėjo galvoti apie savo istoriją ir apie tai, kaip jis galėtų remtis tvirtu savo pirmtako paliktu pagrindu, kad sukurtų technologiškai pažangius bėgimo batelius, verčius Gel-Kayano vardo. Nors ankstesnės versijos buvo įkvėptos visko, nuo vabzdžių iki laikrodžių ir europietiškų sportinių automobilių, Yamashita susižavėjo „flash“ sąvoka, arba, kaip jis pats sakė: „tas veiksmo proveržis, kai bėgikas nusileidžia ant kulno ir stumia pirštais“. Tai nulėmė kiekvieną „Gel-Kayano 14“ aspektą, o rezultatas buvo dinamiški, aukštos kokybės bėgimo bateliai, kurie tapo vienu iš žinomiausių modelių šio prekės ženklo istorijoje.

© ASICS

Aukštos kokybės dizainas

Kai ASICS 2008 m. pirmą kartą išleido „Gel-Kayano 14“, jie greitai buvo pripažinti kaip patobulinti palyginti su 13 modeliu. Bėgikai galėjo mėgautis geresne amortizacija ir palaikymu, ne tik dėl kulno „Gel“ įdėklo, kuris buvo 25 % didesnis nei jo pirmtako. Tai buvo papildomai apsaugota dervos plokštele, siekiant sumažinti pernelyg didelį suspaudimą, o prekės ženklo patentuota Solyte putų sluoksnis užtikrino lengvą amortizaciją nuo pėdos vidurio iki kulno. Šis minkštas, bet patvarus medžiaga taip pat užtikrino gerą reagavimą, padėdama bėgikams bėgti su didesniu energijos kiekiu. Antrasis Gel įdėklas amortizavo priekį, o pėdos vidurį stabilizavo tvirta Trusstic atraminė plokštelė. Tuo tarpu sudėtingas geometrinis protektoriaus dizainas užtikrino galingą trauką nuo kulno iki pirštų, o lanksčios grioveliai leido laisvai judėti ir sklandžiai pereiti per pėdą. Kartu šie keli palaikymo lygiai sudarė ASICS „Structured Cushioning“ sistemą, kuri buvo sukurta padėti pronatoriams, nesukeliant sunkios, nepatogios jausmo, kuris paprastai siejamas su stabilumo bateliais. Be to, „Gel-Kayano 14“ turėjo kvėpuojančią tinklinę viršutinę dalį su tvirtais sintetinės odos įdėklas, atspindinčiais elementais, atnaujintu kulno pritaikymu ir erdvia pirštų sritimi, todėl galėjo patogiai palaikyti bėgikus per šimtus mylių, tuo pačiu žymiai sumažindamas traumų tikimybę. Jis pasižymėjo visais „flash“ aspektais, kurių tikėjosi Yamashita, nuo apsaugoto kulno nusileidimo iki energingo pirštų atsparumo. Dėl to šie bateliai tapo populiarūs sportininkų tarpe, be to, jie buvo apdovanoti gerbiamų bėgimo leidinių apdovanojimais. Nors tuo metu jie nebuvo laikomi mados preke, tačiau dėl savo išlenktų apdailos elementų, ryškių šoninių juostų, blizgaus matomo gelio ir bendros elegantiškos, futuristinės estetikos jie atrodė charizmatiškai ir traukė dėmesį ne tik bėgimo takelyje.

© ASICS

Naujos tendencijos, naujos partnerystės

Po sėkmingo laikotarpio kaip vienos iš geriausių bėgimo batelių, „Gel-Kayano 14“ buvo pakeistos naujesniu modeliu ir netrukus nustojo būti gaminamos. Tačiau po dešimties metų pasikeitė tiek sporto, tiek mados pasaulis, sukuriant puikias sąlygas stulbinančiam sugrįžimui. Pagrindas buvo padėtas 2018 m., kai ASICS reagavo į augančią senamadiškų tinklinių bėgimo batelių tendenciją ir vėl išleido „Gel-Kayano 5“. Jo klasikinis retro stilius buvo palankiai sutiktas mados bendruomenės, ypač po to, kai jis buvo pristatytas bendradarbiaujant su Berlyno prekės ženklu GmbH ir legendine britų dizainere Vivienne Westwood. Tai paskatino gilesnį žengimą į pramonę, ir netrukus ASICS užmezgė tvirtus ryšius su perspektyviu bulgarų vyriškų drabužių dizaineriu Kiko Kostadinovu. Po pirmojo bendradarbiavimo su ASICS 2018 m. Kostadinovas tapo ne tik bendradarbiu, bet ir prekės ženklo konsultantu, nes tarp abiejų šalių išaugo pasitikėjimas. Būtent šis partnerystė lėmė „Gel-Kayano 14“ sugrįžimą. Be jo, 2008 m. modelis galbūt būtų likęs tik ASICS istorijos dalimi.

© ASICS

Įtikinamas pasirinkimas

Po sėkmingo „Gel-Kayano 5“ sugrįžimo ir vis didėjančio Y2K bėgikų ir „tėčio batelių“ populiarumo, „ASICS“ dar kartą pasinėrė į savo archyvus, kad pažiūrėtų, kurie kiti modeliai galėtų sulaukti sėkmės šiuolaikiniame amžiuje. 2020 m. bendrovės vadovai buvo pasiryžę iš naujo išleisti „Gel-Kayano 13“ – juk tai buvo paskutinis modelis, kurį sukūrė bendrovės įkūrėjas, ir puikus būdas pagerbti jo palikimą. Tačiau Kostadinovas manė kitaip ir pasiūlė, kad „14“ būtų patrauklesnis pasirinkimas dėl savo futuristinės estetikos ir jaudinančio greičio pojūčio, kurį jis sukelia. Prekės ženklas buvo įtikintas, ir Yamashita buvo pakviestas atkurti savo klasikinį siluetą retro versijai.

© ASICS

Šiuolaikiniai atnaujinimai ir klasikinis išvaizda

Yamashita ne tik išleido identišką batelį, bet ir suteikė ASICS Gel-Kayano 14 šiuolaikinį atnaujinimą, įtraukdamas naujausias medžiagas, kad jis taptų dar lengvesnis ir lankstesnis nei originalas. Viršutinė dalis taip pat buvo patobulinta, kad būtų dar patogesnė ir geriau prigludusi, be to, buvo panaudotos perdirbtos medžiagos ir ekologiškesni gamybos procesai, siekiant padidinti jos tvarumą. Tačiau iš esmės buvo išlaikytos visos palaikančios technologijos, dėl kurių originalus modelis tapo tokiu mėgstamu sportiniu batu. Tuo tarpu išorė pasižymėjo klasikinio 2000-ųjų bėgiko išvaizda, o tinklinė viršutinė dalis ir kreivinės formos apdailos detalės spinduliavo žavų retro sportinį stilių, kuris atspindėjo visur paplitusias 2020-ųjų pradžios gatvės mados tendencijas. Išsaugojusios originalias savybes ir patrauklią estetiką, „Gel-Kayano 14“ buvo puikus našumo ir stiliaus derinys, patrauklus tiek šiuolaikiniams sportinių batelių entuziastams, tiek kasdieniams gerbėjams.

© ASICS

Drąsusis UB1-S

Atsižvelgiant į jo aukštą padėtį ASICS dizainerių bendruomenėje, Kiko Kostadinov buvo neatsiejama Gel-Kayano 14 atnaujinimo dalis. Kol Yamashita buvo užsiėmęs kurdamas stilingas retro spalvų kombinacijas su retro metaliniais sidabriniais įdėklas ir ryškiais toniniais akcentais, kurie priminė jo originalią „flash“ koncepciją, Kostadinov ir jo novatoriška studija iš naujo sukūrė batelių estetiką, eksperimentuodami su įvairiomis medžiagomis ir spalvų deriniais. Jie sukūrė keturias išskirtines jo UB1-S modelio versijas, kiekviena su charakteristine pailginta traukimo kilpa, išsikišusia iš be lopų liežuvio. Technologijų požiūriu „Kiko Kostadinov Gel-Kayano 14“ buvo tokie patys kaip Yamashita, siūlantys tą patį galingą komforto, stabilumo ir palaikymo derinį, tik su išradingu bulgarų drąsiu, madingu stiliumi, kuris leido jiems pranokti savo bėgimo batelių istoriją ir tapti žinomais dėl savo charizmatiško išvaizdos ir našumo.

© ASICS

„Kietumo atgimimas“

Yamashita puikiai išmanė batelius, Kostadinovas įnešė neįkainojamą indėlį į dizainą, o laiku pasirodęs madingas modelis „Gel-Kayano 14“ greitai įsitvirtino mados pasaulyje. Remdamasi tuo, ASICS 2021 m. išleido naujų spalvų seriją, ir netrukus vis daugiau bendradarbiaujančių partnerių, kurių sąrašas nuolat auga, siekė įnešti savo kūrybinį indėlį į retro siluetą. Pirmasis tai padarė Awake NY įkūrėjas Angelo Baque, kurio akis, pastebinti ryškius šiuolaikinius dizainus, padėjo sukurti nepamirštamą „Rebirth of Cool“ spalvų derinį ryškiomis mėlynos, geltonos ir raudonos spalvomis, kuris buvo pagarba jo ekvadoriečių kilmės šaknims. Jis buvo išleistas kartu su elegantišku juodai baltu trumpametražiu filmu, kuriame Baque pristatė reperės Ladybug Mecca pasirodymą istoriniame Niujorko „Nuyorican Poets Café“. Jame buvo galima pamatyti įvairius grupės narius ir žiūrovus, dėvinčius jo „Gel-Kayano 14“, vaizduojant juos kaip kietus, kasdieniškus sportinius batelius, skirtus atsipalaidavusiam bendravimui. Tuo tarpu Mecca ir grupė grojo „Rebirth of Slick (Cool Like Dat)“ – pirmąjį singlą, išleistą jos repo trio „Digable Planets“ 1993 m. – taip susiedami jo pavadinimą su Baque įkvėpimo šaltiniais ir netgi simbolizuojant batelių silueto „atgimimą“.

© ASICS

Ankstyvieji bendradarbiavimai

Angelo Baque x Gel-Kayano 14 buvo nepaprastai populiarus, todėl 2022 m. ASICS išplėtė bendradarbiavimo sąrašą, įtraukdama į jį žinomą fotografę Renell Medrano ir jos boutique drabužių prekės ženklą „Ice Studios“, taip pat DJ ir prodiuserį Zack Bia naujai įkurtą įrašų leidyklą „Field Trip Recordings“. Medrano sukūrė elegantiškus šviesiai mėlynus sportinius batelius su geltonomis detalėmis, įkvėptus jos fotografijos ir meilės ledui, o Bia sukūrė itin ribotą versiją kontrastingomis baltos ir juodos spalvomis su vintage stiliaus kreminės spalvos vidpadžiu. Be to, japonų drabužių prekės ženklas „BEAMS“ išleido ekscentriškus batelius su „GORE-TEX“ viršumi, apdengtu juodu moskitiniu tinkleliu, tačiau mados bendruomenės dėmesį labiausiai patraukė „ASICS“ bendradarbiavimas su Kanados dizaino studija „JJJJound “.

© ASICS

Išskirtinis debiutas

Savo debiutiniam bendradarbiavimui su ASICS Justin R. Saunders nostalgiškas, bet novatoriškas prekės ženklas sukūrė du santūrius, minimalistinius spalvų derinius su elegantiškomis neutraliomis spalvomis, kurie apjungė tiek ASICS charakteringą išvaizdą, tiek JJJJound drabužiams būdingą nesenstantį rafinuotumą. Šie rafinuoti sportiniai bateliai atspindėjo „Kayano 14“ vintage Y2K šaknis ir sporto istoriją, tuo pačiu siūlydami universalumą, leidžiantį jų savininkams stilingai ir patogiai judėti namuose, laisvalaikio ir oficialiose progose. Dėl to jie sulaukė didelio populiarumo ir tapo vienu iš populiariausių prekės ženklo bendradarbiavimo projektų, ne tik Gel-Kayano 14, bet ir visos Kayano linijos, ir net platesnio Sportstyle asortimento.

© ASICS

Populiarus mados aksesuaras

JJJJound bendradarbiavimas parodė, kaip toli Gel-Kayano 14 nuėjo nuo savo bėgimo batelių ištakų, iš tikrųjų išleisdamas juos kaip geidžiamą mados prekę. Įtakingos įžymybės, tokios kaip Hailey Bieber, pradėjo juos nešioti, o amerikiečių modelis ir kūrybinė direktorė ne kartą pasirodė pilateso užsiėmimuose su „Field Trip Recordings“ leidimu, taip įrodydama jų stiliaus universalumą ir sportinio laisvalaikio galimybes. Siluetui įsitvirtinus mados industrijoje, ASICS vėl ir vėl įrodė, kad yra viena iš geriausių prekių ženklų pasaulyje, pritraukianti išskirtinius kūrybinius talentus, iš kurių daugelis norėjo juos naudoti kaip bendradarbiavimo pagrindą. Bendradarbiaujant, garsenybėms reklamuojant ir pasirodant socialinėje žiniasklaidoje, Yamashita epinis „Gel-Kayano 14“ tapo neįtikėtinai populiarus tarp jaunosios kartos, bet taip pat buvo mylimas tų, kurie prisiminė originalą, ir aistringų sportinių batelių entuziastų, sužavėtų jo galinga istorija.

© ASICS

Gilinant santykius

2023 m. sausio mėn. ASICS surengė pop-up parduotuvę Paryžiaus mados savaitėje, dar labiau sustiprindama savo aukštosios mados reputaciją, o per visus metus prekės ženklas gilino santykius su tokiomis drabužių prekių ženklų kompanijomis kaip Ronnie Fieg „Kith“ ir Japonijos boutique „atmos“. Pirmoji sukūrė du spalvų variantus tipiškai elegantiškose spalvose, o antroji bendradarbiavo su Pietų Korėjos gatvės drabužių prekės ženklu „Undermycar“, suteikdama bateliams elegantišką, futuristinį akcentą. Kita Azijos mados kompanija „Unaffected“ išleido drąsią trijų porų „Gel-Kayano 14“ batelių kolekciją su naujai sukurta raištelių sistema, o Kanados gyvenimo stiliaus prekės ženklas „Aritzia“ įdėjo į siluetą savo patrauklią „kasdienio prabangos“ koncepciją, sukūręs grakštų trijų porų batelių rinkinį.

© ASICS

Garbė istorijai

2023 m. taip pat buvo „Gel-Kayano“ linijos 30-metis, ir „ASICS“ nusprendė tai paminėti, kolekcijai pridėdama visiškai naujus sportinius batelius. Žinomi kaip „Gel-Kayano Legacy“, jie sujungė praeities modelių elementus, nes jų dizaineris Yuuki Okumura norėjo pagerbti gilų „Kayano“ paveldą, pateikdamas pagrindines funkcines savybes ir išskirtinius detales iš kiekvienos batelių eros. Iš „Gel-Kayano 14“ jis paėmė visą pado dalį, taip parodydamas silueto įtaką serijai ir pabrėždamas, kaip veiksminga vis dar yra „Structured Cushioning“ koncepcija, net praėjus trims dešimtmečiams nuo jos sukūrimo.

© ASICS

Bendradarbiavimo plėtra

„Gel-Kayano 14“ populiarumas 2024 m. dar labiau išaugo, buvo išleisti dešimtys akį traukiančių naujų spalvų variantų ir dar daugiau bendradarbiavimo projektų. „Atmos“ grįžo prie šio modelio su dizainu, kurio tonai įkvėpti Tokijo energingo naktinio gyvenimo, o „Field Trip Recordings“ sugrįžo su nepakartojamu „Fern Green“ spalvų variantu. Tuo tarpu „Kith“ tęsė „Marvel“ tematikos sportinių batelių seriją su „Silver Surfer“ leidimu, o „ASICS“ išplėtė savo Azijos sąrašą bendradarbiaudama su Pietų Korėjos prekės ženklu „The Museum Visitor“ ir Singapūro sportinių batelių parduotuvės „Limited Edt“ bei sportinių batelių menininko Mark Ong prekės ž enklu „SBTG“ duetu. Prekės ženklas taip pat padidino savo pasaulinį žinomumą, bendradarbiaudamas su Brazilijos vyriškų drabužių prekės ženklu „P. Andrade“ ir sukūrė spalvingą dizainą, kurio žvilgantys natūralūs atspalviai atspindėjo šalies energingus peizažus, o vėliau bendradarbiavo su Ayrton Senna institutu, siekdamas paminėti paslaptingo Brazilijos „Formulės 1“ lenktynininko gyvenimą ir karjerą. Metai baigėsi dviem unikaliais „Gel-Kayano 14“ bendradarbiavimo projektais: vienas su amerikiečių kūrybiniu prekės ženklu „Concepts“, kurio ryškiai spalvotas „Out of Office“ leidimas buvo sukurtas siekiant išlaisvinti dėvėtoją nuo kasdienės rutinos, primenant saulės apšviestų atostogų ramybę ir atsipalaidavimą. Kitas modelis buvo sukurtas kaip ASICS „Crafts For Minds“ iniciatyvos dalis su kūrybine direktore Florence Tétier, kuri pasirinko „Kayano 14“ kartu su dviem „Gel-Nimbus“ modeliais, nes pati buvo jų gerbėja. Bendradarbiaudama su Ecole Les Petites Ruches mokyklos, skirtoje neuroįvairovės vaikams, kurie mokosi per gamtą, įtrauktį ir ryšius, mokiniais, Tétier iš perdirbtų žaislų ir kitų atliekų sukūrė unikalius karoliukus ir pakabukus kiekvienam bateliui, o pelnas buvo tiesiogiai grąžintas į įkvepiančią mokyklą.

© ASICS

Dar didesnis metai

Po kitų bendradarbiavimo projektų su pirmaujančiu amerikiečių gyvenimo stiliaus prekės ženklu „Lapstone and Hammer“ ir aukštos klasės vyriškų drabužių prekės ženklu „8ON8“, „ASICS“ įžengė į 2025 m. su dar didesniais planais dėl „Gel-Kayano 14“. Be plačios įspūdingų bendrai išleistų sportinių batelių kolekcijos, prekės ženklas sukūrė keletą iki šiol labiausiai mėgstamų bendradarbiavimo spalvų derinių, pradedant elegantiška „Eucalyptus“ versija, kurią sukūrė įtakinga stilistė Juliana Salazar, ir vėl iškeldamas japonų kultūrą per partnerystę su mados prekės ženklais „Beauty & Youth“ ir „Urban Research“, taip pat ekscentriškais pasakojimais garsėjančia roko grupe „Zutomayo“. Pavasarį ASICS išleido populiarią „Just Say No“ spalvų gamą, kuri buvo ekskluzyviai parduodama Los Andželo drabužių boutique „Sneaker Politics“, taip pat bendradarbiavo su prancūzų prabangos prekės ženklu A.P.C., kad sukurtų savo pirmąją išsamią teniso aprangos kolekciją, kurioje tarp ne kortų aprangos buvo ir du klasikiniai „Gel-Kayano 14“ modeliai. Maždaug tuo pačiu metu pradėjo sklisti gandai, kad JJJJound vasarą grįš su trečiais bendradarbiavimo bateliais, o tai sukėlė dar didesnį susidomėjimą retro siluetu. Šis ilgai lauktas tęsinys galiausiai buvo pristatytas 2025 m. birželį ir pasižymėjo dviem grakščiomis spalvų paletėmis, kiekviena iš jų dekoruota charakteringu neutralių ir metalinių sidabro atspalvių deriniu, su elegantiškais mėlynais akcentais vienoje ir tamsiai mėlyna bei ryškiai geltona spalvomis kitoje. Subtilūs, klasikiniai ir labai rafinuoti, jie įkūnijo viską, ką šiuolaikinės mados ir sportinių batelių bendruomenės buvo pamėgusios „Gel-Kayano 14“ modeliuose.

© ASICS

Išskirtiniai modernūs sportiniai bateliai

„Gel-Kayano 14“ sėkmės pagrindas buvo padėtas, kai Toshikazu Kayano prisijungė prie „ASICS“ komandos 1980-ųjų pabaigoje – gerokai prieš šių batelių sugrįžimą į rinką. Jo atvykimas sutapo su „Gel“ amortizacijos technologijos įvedimu, kurią jis galėjo panaudoti savo bėgimo batelių serijai sukurti, žinodamas, kad ji užtikrins puikų pėdos palaikymą. Naudodamas savo būdingą požiūrį, jis į Kayano liniją įliejo savo džiaugsmingą dvasią ir galingą darbo etiką, ir būtent tai galiausiai atsispindėjo kiekviename vėlesniame modelyje, net ir po to, kai jis perėjo prie kitų dalykų. Taigi, kai Hidenori Yamashita perėmė vadžias, jis laikėsi Kayano principų ir sukūrė išskirtinius bėgimo batelius. Dėl to „Gel-Kayano 14“ nuo pat savo sugrįžimo į rinką nuolat giriamas kaip vienas iš patogiausių sportinių batelių. Dabar šie bateliai laikomi labiau gyvenimo stiliaus, o ne sporto bateliais. Šie ikoniniai bateliai yra drąsiai stilingi ir neįtikėtinai universalūs, o kai kurie iš geriausių ASICS bendradarbiavimo projektų dar labiau išplečia jų nuolat besiplečiantį asortimentą. Tai ne tik nostalgiškas triukas – jų patrauklus retro žavesys yra pagrįstas išskirtinėmis technologinėmis savybėmis. Trumpai tariant, „Gel-Kayano 14“ yra ASICS Sportstyle asortimento viršūnė.

Read more

SPORTSHOWROOM naudoja slapukus. Apie mūsų slapukų politiką..

Tęsti

Pasirinkite savo šalį

Europe

Americas

Asia Pacific

Africa

Middle East